Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Романовська Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Романовська Д. Д. Рибак Л. В. Стратегія психологічного супроводу підготовки обдарованих учнів до наукової роботи [Електронний ресурс] / Д. Д. Романовська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_3_20
| 2. |
Романовська Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності [Електронний ресурс] / Д. Романовська // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_2_18
| 3. |
Романовська Д. Алгоритм психологічного супроводу обдарованих підлітків у Новій українській школі [Електронний ресурс] / Д. Романовська // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2020. - Вип. 1. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2020_1_17 Розкрито методологічний зміст психологічного супроводу обдарованих здобувачів освіти підліткового віку. Діяльність фахівців психологічної служби закладу освіти, відповідно до Концепції Нової української школи (компонент 4 "Нова школа. Простір можливостей"), має на меті допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти кожної дитини, адже кожна дитина неповторна та наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Запропоновано алгоритм психологічного супроводу обдарованих, який охоплює шість етапів професійної діяльності працівника психологічної служби закладу освіти: комплексно-діагностичного, стимулюючого, орієнтуючого, цілеутворюючого, операційно-результативного й емоційно-утверджуючого. Обгрунтовано взаємозв'язок таких особистісних властивостей, як показник IQ, інтелектуальної лабільності та стресостійкості. Представлено результати психодіагностичного етапу на прикладі вибірки учнів 9-х класів академічних гімназій м. Чернівці. Проаналізовано діагностичні показники за методиками "Інтелектуальна лабільність" М. Олєннікової, "Інтелектуальний тест за Г. Айзенком", "Домінуючий профіль за Карлою Ханнафорд". Представлено результати дослідження рівня обдарованості підлітків, яке було здійснене методом експертної оцінки педагогічними працівниками закладів освіти. Експерти оцінювали наявність певних критеріїв обдарованості учнів за 12-бальною системою методики Хаана і Кафа.
| 4. |
Романовська Д. Д. Особливості психологічного супроводу освітнього процесу в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтянська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 1. - С. 365-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2021_1_73
| 5. |
Романовська Д. Д. Соціально-психологічні наслідки пандемії COVID-19: стратегії психологічної допомоги у закладах освіти [Електронний ресурс] / Д. Д. Романовська, Р. А. Швачій // Габітус. - 2021. - Вип. 21. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_21_36
|
|
|