Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Романовська Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Романовська Д. Д. 
Рибак Л. В. Стратегія психологічного супроводу підготовки обдарованих учнів до наукової роботи [Електронний ресурс] / Д. Д. Романовська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.89 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Романовська Д. 
Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності [Електронний ресурс] / Д. Романовська // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 714.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Романовська Д. 
Алгоритм психологічного супроводу обдарованих підлітків у Новій українській школі [Електронний ресурс] / Д. Романовська // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2020. - Вип. 1. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2020_1_17
Розкрито методологічний зміст психологічного супроводу обдарованих здобувачів освіти підліткового віку. Діяльність фахівців психологічної служби закладу освіти, відповідно до Концепції Нової української школи (компонент 4 "Нова школа. Простір можливостей"), має на меті допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти кожної дитини, адже кожна дитина неповторна та наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Запропоновано алгоритм психологічного супроводу обдарованих, який охоплює шість етапів професійної діяльності працівника психологічної служби закладу освіти: комплексно-діагностичного, стимулюючого, орієнтуючого, цілеутворюючого, операційно-результативного й емоційно-утверджуючого. Обгрунтовано взаємозв'язок таких особистісних властивостей, як показник IQ, інтелектуальної лабільності та стресостійкості. Представлено результати психодіагностичного етапу на прикладі вибірки учнів 9-х класів академічних гімназій м. Чернівці. Проаналізовано діагностичні показники за методиками "Інтелектуальна лабільність" М. Олєннікової, "Інтелектуальний тест за Г. Айзенком", "Домінуючий профіль за Карлою Ханнафорд". Представлено результати дослідження рівня обдарованості підлітків, яке було здійснене методом експертної оцінки педагогічними працівниками закладів освіти. Експерти оцінювали наявність певних критеріїв обдарованості учнів за 12-бальною системою методики Хаана і Кафа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 949.442 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Романовська Д. Д. 
Особливості психологічного супроводу освітнього процесу в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтянська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 1. - С. 365-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2021_1_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 601.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Романовська Д. Д. 
Соціально-психологічні наслідки пандемії COVID-19: стратегії психологічної допомоги у закладах освіти [Електронний ресурс] / Д. Д. Романовська, Р. А. Швачій // Габітус. - 2021. - Вип. 21. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_21_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.68 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського